KKK

Korduma kippuvad küsimused


FITS.EE kaupluse üldküsimused

  • Kas kõik e-poes pakutavad tooted on saadaval?

    Jah, kogu kataloogis esitatud toodete sortiment on alati saadaval Tallinna laost ja on kättesaadav nii e-poes kui ka kohapeal.

  • Kas on võimalik osta kohapeal?

    Jah, kogu kataloogis esitatud toodete sortiment on alati saadaval Tallinna laost.
    NB! Maksmine toimub sularahas.

  • Kuidas teha tellimust veebipoes FITS.EE?

    Et teha tellimus veebipoes FITS.EE, on vaja sooritada mitu lihtsat operatsiooni.

    1. Minge rubriiki «Tooted» ja valige vajalik tootekategooria. Kõik vitamiin-mineraallisandid on sorteeritud konkreetseteks kategooriateks valiku mugavuseks.
    2. Klõpsake hiirega vajaliku kategooria nuppu, siis te lähete rubriiki, kus on esitatud vastava suuna tooted.
    3. Kas valisite huvitava toote? Pange kursor pildile, et ilmuks põhjalik info koostise kohta.
    4. Pange meeldinud toode ostukorvi, vajutades nuppu identse pealdisega (Lisa ostukorvi). Siis võite jätkata vajalike toodete otsingut või kohe alustada ostu vormistamist.
    5. Pääseda ostukorvi võib vajutades nuppu “Ostukorv” ekraani üleval. Siis te näete pilti, nimetust ja toote arvu, mille teie jätsite järele. Samuti siin on näidatud ostu kogusumma.
    6. Kui olete varem süsteemis registreerunud, on vaja sisestada ainult E-mail ja salasõna. Süsteemis registreerumata ostjatel tuleb täita infolüngad, mis paiknevad leheküljel: personaalsed andmed, E-mail ja kontakttelefoninumber, riik, maakond ja elukoha aadress. Pärast lünkade täitmist pange “linnuke” “Loo uus konto”.
      Soovitame registreeruda veebipoes, et ei tuleks korrata täitmisprotseduuri iga kord, kui on vaja ostu teostada.
    7. Edasi tuleb valida mugav kohaletoimetamisviis ja märgistada see vastavas lüngas. Meie pakume järgmiseid variante: järeletulemine, kulleriga pakiautomaati või postiga.
    8. Valige sobiv makseviis: pangaülekanne või sularaha- või kaardimakse saadetise saamisel.
    9. Kui kõik lüngad on täidetud, pange «linnuke» privaatsuspoliitika nõudmisele. See märge ei kohusta teid millekski, see on lihtsalt seadusnõudlus. (Olen läbi lugenud Privaatsuspoliitika ja ostutingimused ja nõustun sellega)
    10. Edasi vajutage nupp «Kinnita tellimus» ja oodake 1-3 päeva, et tellitud toodang jõuaks teieni. Ärge unustage kontrollida oma e-posti, sest seale saabub vastuvõetud tellimuse kinnitus.
  • Mida ma pean tegema, kui olen oma salasõna unustanud?

    Kui te ei mäleta oma salasõna, vajutage “Parool” asemel pealdis “Unustasin parooli” sisestage e-mail, kuhu saadetakse link, mille järgi võib luua uus salasõna.

  • Kuidas registreeruda veebipoes?

    FITS.EE veebilehel registreerumiseks minge registreerimislehele ja täitke pakutud lüngad.

  • Kas mul on vaja login ja parool tellimuse vormistamiseks?

    Te saate sooritada ostud külalisena, aga meie soovitame luua personaalne konto. Niiviisi me saame teid kõikidest uudistest ja aktsioonidest kursis hoida, ja teil ei tule vaja uuesti ennast registreerida iga kord kui tekib vajadus ostu teostada.

  • Kuidas kontrollida tellimuse täitmise staatust?

    Te saate jälgida mis toimub teie tellimusega sisenedes isiklikku kabinetti, kui te olete registreeritud kasutaja.

  • Kuidas tellimust kinnitada?

    Infot tellimuse kinnituse kohta te saate automaatselt e-mailile peale tasu laekumist.

  • Kui ma tahan oma tellimust kustutada või muuta, kuidas ma seda teen?

    Te saate muutusi kanda või tellimusest loobuda võttes meiega ühendust e-maili teel fits@fits.ee või tel. +372 600 30 40. Ühest toimingust piisab, pole vaja dubleerida telefonitsi ja meilitsi.

    Kui te olete tellimuse vormistanud, aga tuli meelde et midagi jäi kandmata, soovitame vormistada uue tellimuse ja täpsustada, et te tulete kauba järel poodi.


  • Kaupluse asukoht ja teeninduskeskuse lahtiolekuajad

  • Kus FITS asub ja kuidas meieni jõuda?

    FITS kauplus asub aadressil Pae 74, Tallinn, Maxima kaupluse vastas, Araxes alkoholi kaupluse kõrval uks, 2 korrusel.

  • Mis on teeninduskeskuse lahtiolekuajad?

    Lahtiolekuajad: E - R 10:00 - 18:00


  • Kohaletoimetamise alased küsimused ja kauba tagastus

  • Mida teha, kui ma pole saadetist saanud?

    Kui toode polnud mingil põhjusel saadetud, võtke meiega ühendust e-maili teel fits@fits.ee või tel. +372 600 30 40. Kohaletoimetamise eest vastutab kas kuller või transpordifirma, seetõttu võivad juhtuda viivitused või vead. Meie lahendame probleemi ära ja informeerime teid saadetise seisundist.

  • Kui palju maksab tellimuse kohaletoimetamine?

    Postiga kohaletoimetamine – 1,70 eurot, kulleriteenus – kuni 4 eurot. Täpsemat infot kohaletoimetamise viiside ja hindade kohta saate siin: TARNEINFO

  • Mida teha, kui tellitud kaup ei ole toimetatud õigeks ajaks?

    Kohaletoimetamine korraldatakse mitte meie poolt vaid kõrvaltarnija poolt (kuller, post, postiautomaat), me ei saa 100% garanteerida õigeks ajaks kohaletoimetamist, kui teil tekib küsimusi kohaletoimetamise või seisukorra kohta, võtke meiega ühendust e-maili teel fits@fits.ee või tel. +372 600 30 40, et meie oleksime tähtaegade rikkumistest kursis ja võiksime meetmeid tarvitusele võtta.

  • Kui kaua kestab tellimuse teostamine?

    Tellimusi pakitakse ja saadetakse 3 korda nädalas E, K, R enne kella 11.00. Kui teie tellimus oli vormistatud nendel päevadel enne kella 11.00, te saate saadetise kätte ostu vormistamise päeval, kui mitte, siis saadetist tuleb oodata 1-2 päeva sõltuvalt tellimuse vormistamise kellaajast.

  • Mida teha juhul, kui ma saan kätte vigases seisundis saadetise?

    Vastavalt veebipoe poliitikale ja kehtivale seadusandlusele, riknenud seisundis toimetatud kaupa asendatakse 14 kuupäevaga.

  • Kas saab tellida kaupa toimetamisega välismaale?

    Välismaale saadetud kaubad toimetatakse rahvusvahelise postiga, teenustasu on 15 eurot.

  • Kas saab tagastada ostetud kaupa?

    Vastavalt kehtivale seadusandlusele, võite tagastada kauba 14 päeva jooksul alustades ostu päevast.

  • Kuidas ma saan kauba tagastada?

    Kui te olete kauba tellinud pakiautomaadile, siis saab kaupa tasuta tagastada vastuvõtmise koodiga, valides "Kauba tagastamine" pakiautomaadis. Kui te tellisite tavaposti teel, siis kaup tagastatakse teie poolt tasu eest.

  • Kas ma võin mitmeid tellimusi ühe pakiga saada?

    Kui te olete tellimuse vormistanud, aga tuli meelde et midagi jäi kandmata, soovitame vormistada uue tellimuse ja täpsustada, et te tulete kauba järel poodi. Sedasi teie ei pea kohaletoimetamise eest üle maksma. Seejärel saatke meie e-maili fits@fits.ee või tel. +372 600 30 40, teatades et me saadame teile kauba ühe pakiga.


  • Raha ja maksmise alased küsimused

  • Mida teha, kui ostu vormistamisel sai valitud pangalink, aga ma unustasin / ei õnnestunud maksta?

    Juhul, kui makset ei laekunud, annulleeritakse ostu automaatselt ühe nädalaga, seetõttu kui makse puudub, soovitame vormistada uus tellimus - eelmine kustutakse.

  • Millised makseviisid kehtivad veebipoest ostetud kauba kohta?

    Klientide mugavuseks pakume mitut makseviisi: pangaülekanne või sularahamakse saadetise saamisel või Paypal.

  • Kas makseviis mõjutab ostu teostamise kiirust?

    Tellimusi pakitakse ja saadetakse 3 korda nädalas E, K, R enne kella 11.00 sõltumata makseviisist, kohaletoimetamise aeg on 1-2 päeva.

  • Missugune on raha tagastamise tähtaeg saadetud kauba puhul?

    Meie tagastame raha järgmisel päeval pärast tagastatud kauba kättesaamist.

Sildid:KKK